Saturday, October 13, 2012

ကၽြန္မနွင္႔သရဲမ

---------------------------------------------------
က်မအိႏၵိယကိုသြားတုန္းကသရဲနဲ.အရက္ႏွစ္ဆယ္ေလာက္ေနခဲ.ရတယ္..
ယံုလားေတာ.မသိဘူးေနာက္မွေအးေအးေဆးေဆးအဲ.ဒီဇာတ္လမ္းေလးကိုေရးေပးပါမယ္။
အခုေတာ.က်မငွါးေနခဲ.တဲ.အိမ္ကသရဲမအေႀကာင္းေလးပါ။.......
.
ဒီလို..ဒီလို၂၀၀၀ခုႏွစ္မွာေပါ.က်မရန္ကုန္မွာအလုပ္ရတယ္၊ဒါနဲ.မႏၱေလးကေနကုန္ရန္ကိုလာခဲ.တယ္။
ပထမတေခါက္အေမပါပါတယ္အလုပ္ရွာတုန္းကအေဆာင္းပါစီစဥ္ၿပီးမွလာခဲ.တာ၊
အခုမွတေယာက္ထဲအလုပ္စ၀င္ဖို.ၿပန္လာတာ၊အေဆာင္မွာေနေနေပမဲ.မေပ်ာ္ဘူး။
ေနာက္သူငယ္ခ်င္းကသူ.အိမ္ကိုေခၚသြားတယ္၊သူငယ္ခ်င္းအိမ္မွာေနရင္းတေန.
က်မအလုပ္ဆင္းတဲ.ရံုးနားမွာအမ်ိဳးတေယာက္ကိုေတြ.ေရာအမ်ိဳးဆိုတာက်မ
အကိုႏွစ္၀မ္းကြဲေလာက္ေတာ္တာေပါ.။သိတဲ.အတိုင္းပဲေပါ.ေနာ္

နင္ဒီမွာအလုပ္လုပ္ေနတာလားဘာလား၊ညာလားဆိုစကားစပ္မိရင္းကေနသူတို.အိမ္ေခၚသြားပါေလေရာ...
အိမ္ကလည္းက်မအလုပ္လုပ္ေနတဲ.ေနရာနဲေတာ္ေတာ္ကိုနီးနီးေလး၊ေနာက္သူအမ်ိဳးသမီးနဲ.
သူသမီးေလးနဲ.သူ.သားေလးနဲ.ပါေတြ.တယ္စကားေၿပာရင္အကိုကေမးေရာနင္ဘယ္မွာေနလဲဆိုေတာ.
က်မလည္းအေႀကာင္းစံုေၿပာၿပတာေပါ...ဒါနဲ.အကိုနဲေယာင္းမကဒါဆိုသူတို.

အိမ္မွာလာေနဖိုေၿပာလာေရာ၊က်မလည္းအရမ္းကို၀မ္းသာသြားတာေပါ..
ဒါနဲသူငယ္ခ်င္းအိမ္ကေနအကို၀မ္းကြဲအိမ္ကိုေၿပာင္းလာခဲ.တယ္။အကို၀မ္းကြဲကလဲငွါးေနတာပဲ၊
ဒါေပမဲ.လံုးၿခင္တိုက္ေလးပါအၿပင္ကႀကည္ရင္ႏွစ္ထပ္ေပါ.၊အတြင္းထဲမွာေတာ.ထပ္ခိုးေလးပါေတာ.သံုးထပ္။

ထပ္ခိုးေလးမွာက်မနဲ.သူသမီးနဲ.ႏွစ္ေယာက္ေနႀကတယ္သူ.သမီးကကိုးႏွစ္ေလာက္ရွိၿပီ၊အိမ္ရဲ.ပံုစံကဒီလို......
အေပၚဆံုးကက်မတို.ေနတဲ.ထပ္ခိုးပဲဘာမွမရွိဘူးထပ္ခိုးကေနေလွကားေသးေသးေလးနဲ.
ေအာက္ဆင္းရင္အေရွ.ခန္းကဧည္.ခန္းေပါ.၊ဧည္ခန္းရဲ.ေနာက္ကပ္ရက္ကအကိုနဲ.
ေယာင္းမတို.အခန္း၊သူတို.အခန္းရဲ.ေနာက္ကမီးဖိုခန္း၊အေရွ.ဧည္.ခန္းကေနေအာက္ထပ္ကိုဆင္းတဲ.
ေလွကား၊အဲ.ဒီေလွကားကေနဆင္းသြားရင္အကိုတို.အေရာင္းအ၀ယ္လုပ္တဲ.ပစၥည္းေတြထားထားတယ္
ဂ်ပ္ဖါေတြေပါ.အဲ.ဒါေတြကိုလြန္လာမွေနာက္မွေရခ်ိဳးခန္းနဲ.အိမ္သာ။အိမ္ရဲ.ဖြဲ.စည္းပံုကဒီေလာက္ပဲ
ေအာက္ထပ္ကဂိုေဒါင္လိုသေဘာမ်ိဳးၿဖစ္ေနေတာ.နဲနဲေတာ.ေမွာင္တယ္၊အိမ္ကေစ်းနဲ.လည္းနီးတယ္။

ေယာင္းမကကုလားမတေယာက္လည္းငွါးထားတယ္။အ၀တ္ေလွ်ာ္၊အိမ္လွဲ၊ေစ်းသြားေပါ.ေနာ္။
သူကအိမ္မွာမေနပါဘူး၊သူမ်ားေတြအိမ္ေတြပါအလုပ္လုပ္တာဆိုေတာ.ၿမန္ၿမန္လာ၊ၿမန္ၿမန္လုပ္း၊ၿမန္ၿမန္ၿပန္ပဲေပါ.၊
က်မကေတာ.အလုပ္ဆင္းညေန၅နာရီေလာက္မွၿပန္ရင္ေစ်း၀င္၀ယ္တယ္အိမ္ေရာက္မွခ်က္တယ္၊

သတ္သတ္စီခ်က္စားတယ္ေလ...နားရက္တရက္ရတယ္အဲ.ဒီေန.က်ရင္အလုပ္သမားကုလားမနဲအၿပိဳင္ပဲ
ေရခ်ိဳးခန္းလုရတယ္၊သူကလည္းအ၀တ္ေတြေလွ်ာ္၊ကိုယ္ကလည္းအ၀တ္ေတြေလွ်ာ္ဆိုေတာ.
သူဦးသူအရင္၊ကိုယ္ဦးကိုယ္အရင္ေပါ.ေနာ္မနက္အ၀တ္ေလွ်ာ္ၿပီးမွေစ်းသြားတယ္၊ခ်က္တယ္၊
ကုလားမကေလသူအ၇င္အ၀တ္ေလွ်ာ္လို.ၿပီးတဲ.ေနဆိုရင္ေစ်းသြားခါနီးက်မကိုအၿမဲလွမ္းစတတ္တယ္။
သူေစ်းသြားေတာ.မယ္ဆိုၿပီး..ငါေစ်းသြားၿပီးေဟ..နင္ေလွ်ာ္လို.မၿပီးေသးဘူးလားဆိုတာမ်ိဳးေပါ.။

က်မဦးတဲ.ေနဆိုလဲ..ဟဲ..ဟဲ.ဘာရမလဲအကားဒီေန.ေတာ.က်ေနာ္ေစာသြားၿပီးေစ်းသြားေတာ.မယ္ေနာ္
ဆိုတာမ်ိဳးေပါ.။စေ၇ာက္ခါစကေတာ.ဘာမွသတိမထားမိဘူးအကိုနဲ.အမကအိမ္မကပ္ဘူးအမကဆိုင္ရွိတယ္
ဆိုင္ထိုင္တယ္၊သူတို.ပစၥည္းေတြကိုအမကလက္လီေရာင္းတယ္၊အကိုကလက္ကားၿဖန္တယ္။

မနက္ဆိုရွစ္တာရီဆိုက်မအိမ္ကထြက္တယ္၊ၿပီးရင္သူတို.လည္းအသီးသီးအိမ္ကေနထြက္တယ္အိမ္ေသာ.
ကက်မကိုလည္းေပးထားတယ္။ေၿခာက္ပံုကဒီလို..ဘာမွမသိသာဘူး။အိမ္ေရွ.မွာထိုင္ေနရင္ေလွကားကေန
လူတေရာက္တက္လာသလို.လို.ဒုန္းဒုန္နဲ.ၿမည္တယ္၊အိမ္လည္းလွဳပ္တယ္၊

လူတက္လာတယ္ထင္ၿပီးေနာက္လွည္.ႀကည္လိုက္ရင္ဘယ္သူမွမရွိဘူး။တခါတရံမီးဖိုခန္းထဲမွာရွပ္ရွပ္နဲ.
လူတေရာက္လမ္းေလွ်ာက္ေနသလိုပဲထႀကည္.ရင္ဘာမွမရွိဘူး၊အိမ္ကႀကမ္းခင္၊သစ္သားေလွခါးေနာ္။
ဒါေလာက္ပဲဆိုေတာ.က်မလဲအေသးအဖြဲပါပဲေပါ.။ဒီလိုမ်ိဳးေတြနဲ.ႀကီးၿပင္လာတာေလ....
.ေနာက္အခ်ိန္ယူၿပီးမွေရးမယ္က်မတို.အဖိုးရဲ.အိမ္အေႀကာင္း။

ဒါနဲ.က်မတခါတေလညဘက္ထတယ္။
ေအာက္ဆင္းၿပီးအေပါ.အပါးသြားတယ္၊အိမ္သာကေန.ခင္းမွာေတာင္မွသြားရင္အၿပင္ကတရွပ္ရွပ္နဲ.
လူရွိေနသလိုပဲအၿမဲခံစားရတယ္က်မေရာက္ၿပီးတလမၿပည္.ခင္အစြမ္းၿပေတာ.တာပဲအရင္ကေတာ.
ညညဆိုထပ္ခိုးေပၚတက္လာေပမဲ.လူတက္လာသလိုလိုပဲသိရတယ္၊တရက္ေတာ.က်မလည္းမ်က္စိဖြင္.
ႀကည္လိုက္ေတာ.အကို.သမီရဲ.အိပ္ယာေဘးမွာက်မမွန္တင္ခံုေရွ.မွာမိန္းမတေယာက္ထိုင္ေနတယ္က်မလည္း
အသံေတာင္မထြက္ရဲဘူးတိတ္တိတ္ေလးေဆာင္ေခါင္းၿမီးၿခံဳၿပီးၿငိမ္ေနလိုက္တယ္၊ေခြ်းေတြကလည္းရႊဲေနၿပီ၊
ကိုယ္ကိုယ္ကိုေတာင္အသက္မွရွဴမိရဲလားမသိေတာ.ဘူးဘုရားစာေတြပဲဖတ္ေနေတာ.တယ္
ဖတ္ေနရင္းေက်ာခ်မ္းသလိုလို၊ေခါင္းႀကီးလာသလိုလိုနဲ.ေပါ၊ေနာက္မိုးလင္းမွပဲထေတာ.တယ္။

တူမေလးကိုေတာ.လံုး၀မေၿပာရဲဘူး၊အကိုကိုေၿပာေတာ.ဟာ..နင္အိမ္မက္ေတြဘာေတြမက္တာေနမွာပါတဲ.။
က်မအကိုကိုၿပန္ေၿပာၿပေနတုန္းမွာေတာင္မွလက္ေတြမွာေခြ်းေတြၿပန္ေနတယ္။ညက်မေအာက္မဆင္းေတာ.ဘူး။
အခုမွၿပန္ေတြးမိတယ္အရင္က်မညညေအာက္ဆင္းရင္တခါတေလေလွကားေပၚမွာ၊ေလွကားထိပ္မွာေယာင္းမနဲ.
ဆံုတတ္တယ္၊အဲ.ဒါကေရာက်မေယာင္းမမွဟုတ္ပါေလစလို.၊သူေရာ၊ကိုယ္ေရာအိပ္ၿခင္မူးတူးဆိုေတာ.
စကားေတာ.မေၿပာၿဖစ္ခဲ.ဘူး။ဒီလိုနဲ.အိမ္မွာေနရင္းလည္းတခါတေလ...တေနရာရာကေနၿပီးက်မကို
စိုက္ႀကည္.ေနသလိုလိုခံစားေနရတယ္၊ေနာက္ေတာ.ေနသားက်သြားၿပန္ေရာညဘက္ေလာက္ပဲေႀကာက္ေတာ.
တယ္၊ဒီႀကားထဲတူမေလးကပါေၿပာလာတယ္အန္တီ..တခါတခါေလွကားကလူတက္လာသလိုပဲႀကည္လိုက္ရင္
ဘယ္သူမွလဲမရွိဘူးတဲ.၊အင္း...လို.ပဲေၿပာၿပီးၿငိမ္ေနလိုက္တယ္။

ဧည္.ခန္းမွာတီဗီြႀကည္ေနရင္လဲ
အေပၚထပ္ခိုးကေနလူတေယာက္မတ္တပ္ရပ္ႀကည္ေနသလို၊ဒါမွမဟုတ္ေလွကားကလူတက္လာသလို၊
ဒါမွမဟုတ္မီးဖိုခန္းထဲလူရွိေနသလိုလို၊ေအာက္မွာဆင္းရင္လဲပစၥည္းဂ်ပ္ဖါအႀကီးႀကီးေတြႀကားထဲကေန
တေရာက္ေရာက္ကႀကည္.ေနသလိုလို၊အိမ္သာတက္ရင္လဲအၿပင္မွာလူရွိေနသလိုပဲခ်ိဳးခ်ိဳးခြ်တ္ခြ်တ္နဲ.
တရွပ္ရွပ္နဲ.ေန.တိုင္းက်မခံေနရတယ္။တရက္ညေနအလုပ္ကၿပန္လာေတာ.က်မလဲေသာ.ဖြင္.၀င္ၿပီးေတာ.
ေသာ.ၿပန္ပိတ္၊ေနာက္အေပၚတက္မလို.ေလွကားနားေရာက္ေတာ.

အမွတ္မထင္ေနာက္ေဖးကိုလွမ္းႀကည္မိပါေလေရာ....တူမေလးကကုန္းကုန္းကြကြနဲ.
အိမ္သာေပါက္မွာတခုခုရွာေနတာေတြ.တာနဲ.ဟဲ.ဘာရွာေနတာလဲလို.ေမးရင္းအေပၚတက္လာခဲ.တယ္
က်မလည္းထမင္းခ်ိဳင္.ေလးကိုေနာက္ေဖး၀င္ထားဖို.မီးဖိုခန္းထဲ၀င္ေတာ.မွဒိန္းဆိုၿပီးရင္ထဲမွာၿမည္သြားတယ္။

က်မၿမင္လိုက္ရတဲ.ၿမင္ကြင္းေႀကာင္.ပါ၊တူမေလးနဲ.သူ.အေမနဲ.ကမီးဖိုခန္းထဲမွာအတူထိုင္ရင္တခုခုစားေနႀကတယ္
၊က်မလည္းေယာင္းမကိုလက္ကုတ္ေခၚလာတယ္၊ထပ္ခိုးေပၚေရာက္မွအစအဆံုးေၿပာၿပေတာ.
ေရႊေယာင္းမကအင္းရွိတယ္ထင္တာပဲနင္ေႀကာက္မွာဆိုးလို.ငါမေၿပာတာတဲ.။

နင္.အကိုကိုလည္းတခါကပစၥၫ္းလာသယ္တဲ.ေကာင္းေလးလိုလိုနဲေၿခာက္တယ္၊
ဆိုင္ကအလုပ္သမားေကာင္းေလးေတြလည္းတခါတေလအိမ္သာထဲလူရွိေနသလိုလိုဘာလိုလိုနဲေၿခာက္တယ္ဆိုၿပီး
ေၿပာၿပတယ္၊က်မေတာ.အိပ္မရတဲ.ညေတြမ်ားမ်ားလာၿပီ၊ဒီလိုနဲ.တေန.ေတာ.အလုပ္နားရက္ေ၇ာက္လားေရာ...
မနက္ဆို.သိပ္မေႀကာက္ဘူးညမွေႀကာက္စိတ္ကတားမရတာ...အဲ.ဒီေန.ကအ၀တ္မေလွ်ာ္ေတာ.ဘူး
ေနာက္မွေလွ်ာ္မယ္ေစ်းသြားမယ္ဆိုၿပီးဆင္းလာတယ္အိပ္ယာထတာလဲေနာက္က်သြားတယ္
ေလွကားကေနဆင္လာေတာ.အကားကအ၀တ္ေတြလွန္ေနးတုန္းပဲရွိေသးတယ္၊

အဟဲ....ဒီေန.ေတာ.က်မကအကားထက္ေစာၿပီးေစ်းသြားေတာ.မလို.ဆိုေတာ.အကားကိုခနဲ.လိုက္အံုးမယ္ဆိုၿပီး
..အကားအခုမွအ၀တ္ေတြလွန္းတုန္းေပါ...အေနာ္ကေတာ.ေစ်းသြားၿပီးဗ်ိဳး...လို.စလိုက္တယ္
အကားကေက်ာေပးရက္မႀကားသလိုလိုနဲ.ဘာမွၿပန္မေၿပာဘူးက်မလည္းေသာ.ဖြင္.ၿပီးထြက္၊ၿပီးရင္ေသာ.ၿပန္ပိတ္ၿပီး
ေစ်းဘက္ထြက္ခဲ.တယ္ဘာခ်ကိစားရင္ေကာင္းမလဲလို.စဥ္းစားရင္းေစ်းထဲေလွ်ာက္ေနတုန္း....
.ၿဗဳန္းဆိုအေရွ.မွာေစ်း၀ယ္ၿပီးလို.သုတ္သုတ္၊သုတ္သုတ္နဲ.ၿပန္လာတဲ.အကား.......
က်မေၿခေတြစံုရပ္သြားတယ္၊အကားကၿပံဳၿပေနတယ္၊ဘာေတြေၿပာေနမွန္းလဲက်မမႀကားရေတာ.ဘူး
က်မမ်က္လံုးထဲမွာၿမင္ေနတာအ၀တ္ေတြလွန္းေနတဲ.အကား..က်မေသေသခ်ာခ်ာကိုၿမင္ခဲ.တာပါ၊

အခုေတာ.အကားကေစ်းထဲမွာ..ဒါဆိုက်မေတြခဲ.တဲ.ေအာက္ထပ္မွာအ၀တ္ေတြလွန္းေနတာအကားမဟုတ္ဘူး..
ဒါဆို..ဒါဆို။ေစ်းေတာင္မ၀ယ္ေတာ.ဘူးက်မအကားနဲ.တူတူၿပန္လိုက္လာတယ္။ေနာက္ေတာ.
က်မအကိုနဲ.ေယာင္းမကိုခြင္.ေတာင္းၿပီးအေမ.ကိုလွမ္းေခၚရေတာ.တယ္။ေနာက္တလမွာေတာ.
က်မအိမ္ေၿပာင္းလိုက္ေတာ.တယ္။က်မတို.ေၿပာင္းၿပီးသိပ္မႀကာဘူးသူတို.လဲသူတို.၀ယ္ထားတဲ.
တိုက္ခန္းကိုေၿပာင္းသြားႀကတယ္၊၊

အခုေတာ.အဲ.ဒီအိမ္မွာဘယ္သူေတြေနလို.ဘာေတြဆက္ၿဖစ္လဲဆိုတာေတာ.
မသိေတာ.ဘူး.............ဒီသရဲမကလည္းက်မတယာက္ထဲကိုမ်ားေရြးေၿခာက္တာလားဆိုတာမသိေတာ.ပါဘူး
သူတို.ကိုေတာ.ေၿခာက္ေတာ.ေၿခာက္တယ္ဒါေပမဲ.ကိုယ္ေရာင္မၿပဘူး...က်မကေတာ.ၿမင္ဘူးလိုက္တယ္။
ဇာတ္လမ္ေလးကေတာ.ဒါပါပဲ.....

No comments: